Featured Maske

Multiactiv 3-Step Complete Treatment - Exclusive & Revita Derm

November 18, 2017Jelena Matovic

Maske za lice, pored pilinga, su mi omiljeni proizvodi za negu lica koje, kako volim i da koristim, tako volim i da otkrivam nove. O maskama koje sam do sada isprobavala možete čitati OVDE, o pilinzima OVDE. Danas vam pišem o veoma zanimljivom konceptu tretmana u 3 koraka od brenda domaće proizvodnje Multiactiv, čiji me je paketić jako obradovao. 
Multiactiv 2-step tretman je osmišljen tako da pruži kompletnu negu u 3 koraka:
  1. serum (1,5 ml),
  2. maska (22 ml) i
  3. krema (2 ml).
Lansirana su 3 tipa ovog proizvoda, a to su Exclusive, Revita Derm i Anti Age. U današnjem postu ću vam pisati o dva od 3 tretmana, a to su Exclusive i Revita Derm.

Exclusive

Sastav i uputstvo za upotrebu:





Šta kaže proizvođač?

Exclusive - Tretman sa filtratom puževe sluzi ima izuzetno regenerativno svojstvo, delotvoran je kod zatezanja kože i u borbi protiv vidljivih znakova starenja. Puževa sluz stimuliše prirodnu regeneraciju kože, čime smanjuje i ublažava nepravilnosti, poput tragova od akni, ožiljaka, pigmentacijskih mrlja i bora. Najbolji rezultati se postižu u kombinaciji sa ostalim proizvodima iz Exclusive kolekcije.

Moj utisak

Koristila sam tretman prema uputstvu. Dakle, prvo sam nanela serum, zatim masku i na kraju noćnu krema. 
Serum je srednje gustine i bogate teksture. Dosta parfemski miriše tako da imajte to u obzir ako ste osetljivi na miris u proizvodima. Iako kesica u kojoj se serum nalazi sadrži 1,5 mililitara to je, bar meni, sasvim dovoljna količina za celo lice, vrat i dekolte. Serum se lepo upija i koža ostaje veoma nahranjena.
Nakon seruma, nanela sam sheet masku. Miriše citrusno, sveže, ne prejako. Ono što mi se posebno svidelo jeste to što je maska taman natopljena. Ne curi, ne sliva se, niti bilo šta slično. Držala sam je na licu 30-35 munuta, ono tečnosti što je ostalo na licu sam umasirala u kožu lica, ali i vrata. Divno osvežava i hidrira lice!
Poslednji u 3 koraka je noćna krema. Ima ređu teksturu, miriše parfemski, ali drugačije od seruma. Lepo se upija i nije potrebna velika količina za lice, pa sam je nanela i na vrat i dekolte. Nije teška, lepo omekšava kožu i sjajno hidrira!
Nakon sva 3 koraka, koža je bila predivno meka, elastična i nekako osvežena. Ujutru vidite pravo delovanje tretmana jer koža bude tako meka i divna.

Cena: oko 269,00 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta, ocena: 5/5,
Ambalaža: 5/5,
Dejstvo: 5/5,
Konačna ocena: 5/5.

PR proizvod

Revita derm

Sastav i uputstvo za upotrebu:


Šta kaže proizvođač?

Revita Derm - Hijaluronski hidratantni tretman vraća svežinu i hidrataciju najdubljim slojevima kože. Briše znakove umora i znakove starenja, obnavlja površinski sloj kože, vraća joj gipkost, elastičnost i mekoću. Najbolji rezultati se postižu u kombinaciji sa ostalim proizvodima iz Revita Derm kolekcije.

Moj utisak

Kao i za prethodni tretman, isti je postupak - nanosi se serum, zatim maska i na kraju noćna krema.
Serum mi jako liči na serum iz prethodnog tretmana. Proveravala sam sastav i jako je sličan, razlika je u par sastojaka. Miriše takođe parfemski, srednje je teksture i brzo se upija.
Maska je u odnosu na prethodnu, dosta više natopljena, a i tečnost kojom je natopljena je dosta ređa, tako da nešto ostane i u kesici kada se maska izvadi. Ostatak sam takođe iskoristila da namažem na vrat i dekolte. Maska dosta više osvežava u odnosu na prethodnu. Takođe sam je držala na licu 30-35 minuta, ostatak tečnosti umasirala u kožu lica, vrata i dekoltea, jer je ostalo nešto više tečnosti.
Noćna krema, isto kao serum, je jako slična kremi u prethodnom tretmanu. Srednje je gustine i bogate teksture, lepo se upija i hidrira kožu.
Nakon tretmana, koža mi je bila osvežena. Hidratacija je dobra, ali mojoj koži je više prijala prethodni tretman, jer mi je lice trenutno u prelaznom periodu kada je vreme dosta hladnije i treba joj jača nega. Ukoliko nemate dehidriranu kožu, ovaj tretman je super i sjajno će vam odgovarati. 

Cena: oko 269,00 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta, ocena: 5/5,
Ambalaža: 5/5,
Dejstvo: 4/5,
Konačna ocena: 4/5.

PR proizvod


Jeste li isprobale ove tretmane? Obožavam maske i tretmane, tako da ako imate neku preporuku, slobodno mi pišite!

You Might Also Like

0 коментара

Contact Me